Softwarová společnost SEACOMP působí v oblasti vývoje hoóodně komplexních informačních systémů na míru, zabýváme se automatizací a robotizací v oblasti logistiky, vyvíjíme nemocniční a laboratorní informační systémy a rovněž systémy pro správu budov.
Asistentka vedení společnosti
Úspěšná česká společnost hledá asistentku pro posílení pracoviště sekretariátu společnosti.
Předmětem Vaší práce bude:
- Time management vedení společnosti
- Zajištění administrativního chodu společnosti
- Zpracování, kontrola dat a reporting z informačních systémů
- Příprava účetních podkladů
- Příprava smluvních dokumentů
- Organizace služebních cest
Požadujeme
- Reprezentativní vystupování
- Pečlivost, přesnost a vysoké pracovní nasazení
- Naprostá časová flexibilita při plnění úkolů
- VŠ vzdělání nezbytnou podmínkou (min. Bc.)
- Předchozí praxe na podobné pozici vítána
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Logické uvažovaní a schopnost osvojit si nové poznatky
- Perfektní znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Powerpoint).
Nabízíme:
- Práce na plný úvazek
- Motivující finanční ohodnocení
- Přátelské a kolegiální pracovní prostředí ve zcela nové polyfunkční budově v naprostém centru Brna
- Penzijní připojištění, příspěvky na stravování, mobilní telefon
- Možnost využít firemní chill-out zónu přímo na pracovišti (ergonometr, rotoped, grill bar, aj.)
Fresh džus i kafe
Udělej si čerstvý pomerančový džus nebo skvělou kávu kdykoliv budeš mít chuť.
Chillout zóna
Potřebuješ voraz? Vyčistíš si hlavu u fotbálku nebo na vyhlídkové terase a hned se bude lépe pracovat.
Moderní kanceláře
Pracuj v moderním interiéru historického domu přímo v srdci Brna!
Podporujeme vzdělávání
Rádi podporujeme vzdělávání lidí z našich týmů.
Nástup je možný ihned nebo dle dohody.
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete prosím strukturovaný životopis e-mailem na adresu kariera@seacomp.cz, případně poštou na adresu SEACOMP s.r.o., Brandlova 4, 60200 Brno.
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
SEACOMP s.r.o.
Brandlova 4, 602 00 Brno